dilluns, 14 de novembre del 2011

La força de la publicitat


Jordi González mare Cuco 185
‘La Noria’ ha perdut un 60% dels ingressos per publicitat

Un dels programes estrella de la graella de Telecinco, ‘La Noria’, que condueix Jordi González, ha vist com el rebuig a la seva entrevista a la mare del ‘Cuco’, un dels imputats per la mort de la jove Marta del Castillo, i les crides posteriors al boicot han fet disminuir radicalment el nombre d’anunciants. Fins al punt que han passat d’ingressar prop dels 450.000 euros per programa abans de la polèmica entrevista a menys de 85.000 dissabte passat. 

Link notícia de la Noria sencera: Aquí

En aquest exemple ens donem conta de la força que te la publicitat, ja no només a l'hora de comprar un producte, si no també a l'hora de fer perdre fama a un programa de televisió.
Com ha amant de la publicitat, estic orgullosa del que han arribat a fer aquestes agències publicitàries acceptant així perdre una bona hora televisiva per als seus anuncis. Enhorabona!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada